Thursday, May 16, 2013

Behind the scenes - photoshoot La patte royale

Noua colectie Artdeco Bijoux, La patte royale, a carei sursa neobosita de inspiratie ii sunt:) este disponibila acum in magazin. Doar o parte din colectie, pentru ca mai urmeaza o multime de papioane, cravate si medalioane care de care mai frumoase. Cand le probez as vrea sa le pastrez pentru mine pe toate!:)
Cum eu, Sir Weedzy, am atatea roluri importante in viata Artdeco Bijoux era de la sine inteles ca voi fi si imaginea La patte royale. Am purces impreuna cu ai mei ,,supusi'' la o sedinta foto care s-a extins pe mai multe zile si in mai multe locatii.
Intelegeti acum, sunt tanar...nelinistit...ma plictisesc repede si trebuie sa schimb decorul.

Ziua 1 - in jurul casei 

Este destul de cald afara si nu ma prea tenteaza plimbarile luni. Am decis!Daca facem poze, trebuie sa fie pe aici prin apropiere sa ma pot retrage rapid la un somn de refacere si frumusete.

Pentru biscuiti fac orice...
L-am prins! Il mananc imediat si incepem.
Incepem, incepem, dar mai am putin de mestecat. Vezi?
Buuun, sa mergem sa muncim.

Muncim, muncim, dar plata se face pe loc!:)

Gata, pauza! Daca prietenul meu a iesit la joaca, ma duc si eu.

Ziua 2 - la tara la bunici

Nu stiu voi, dar eu sunt mult prea obosit sa ma mai misc. O sa-mi odihnesc sunculitele putin aici...Voi ocupati-va de gratar si cand este gata vin si eu la masa:)

Sambata dimineata vreme frumoasa, dar nici prea cald...ce sa mai spun, conditii perfecte. Prefectiunea s-a dus naibii cand, din senin, m-am trezit ca mi se umfla falcutele. Si n-am facut nimic! Eu stateam linistit langa fantata si studiam puisorii?!?
Nu stiu zau, de la ce m-am umflat asa, cred ca o albinuta m-a pupat de bun-venit.
Dupa ce am crescut tensiunea la toti din jur si am ajuns de urgenta la prima farmacie din zona, lucurile s-au mai calmat. Medicamentele si compresele cu apa rece si-au facut rapid efectul.
Duminica, zi importanta. Sedinta foto nr. 2 incepe! Evident, plata se face pe loc. Familie , familie, dar modellingul este pe ...biscuiti:)
Unde sa ma asez?
Hmmm, nu-mi place aici. Imi bate soarele-n ochi.
Of, mai este mult? Vreau si eu la joaca!
Joacaaaaaaaaaa
Uite o bila de pétanque. Nu ma vede nimeni...
It's mine!












No comments:

Post a Comment